vineri, 30 iulie 2010

Leapsa >:D
Sunt : satena cu ochi caprui
As vrea : sa-mi aranjez gandurile pentru viitor
Pastrez : intoatdeauna momentele importante care m`au marcat
Mi-as fi dorit :sa fiu intr`o lume fara probleme
Nu imi plac : oamenii care tipa la mine
Ma tem :de ce se va intampla in viitor
Aud :pasi..
Imi pare rau : ca plang la filmele de dragoste

Imi plac :cateii
Nu sunt : eleganta
Dansez : cand simt nevoia

Cant : cand vreau
Niciodata : nu s`a luat nimeni de mine pe strada fara nici un motiv
Rar : nu ma inteleg bine cu unele persoane
Plang : cand pun multe chestii la suflet
Nu sunt intotdeauna : rea,nesimtita
Nu imi place de mine : pentru ca sunt sensibila si las de la mine
Sunt confuza : uneori cand sunt intr`o relatie

Ar trebui : sa fiu mai fericita


Leapsa asta merge la katti

2 comentarii:

  1. Niciodata : nu s`a luat nimeni de mine pe strada fara nici un motiv

    Da corect,Anca s'a luat cu motiv =))

    Nekoo.

    RăspundețiȘtergere
  2. ha ha..si va fi ultima=))))))))
    si asa in curand ii va pare rau>:)
    =))))))))

    RăspundețiȘtergere