luni, 26 iulie 2010

Multumesc !Pentru o persoana speciala

Hmm..
Afara e urat iar eu ma plictisesc.Ascult muzica si ma gandesc la ziua de maine.
Sau ce o sa fac cand ma voi plictisit :-?..
Stii,de multe ori ma gandeam cat de mult sunt iubita.La cate persoane le pasa de mine sau ce gandesc.
E o intrebare destul de grea.
Acum o saptamana a murit cineva apropiat..foarte apropiat..aproape o mama.A murit de cancer.Nici acum nu realizez.Mi`e dor de ea.
Vreau sa ma mai duc la ea si...si sa o iau in brate,iar ea,ea sa imi zambeasca si sa imi spuna"vaii..cat de mare te`ai facut.Sa mai imi faci vizite din astea placute pentru ca mi se face dor de tine."
Acum..ma gandesc la ea.Si ma gandesc de ce pe ea a vrut Dumnezeu sa o ia?Ea era atat de calda cu mine,cu mama,cu sora mea.
Iar la inmormantare a lasat o multime de zeci de oameni cu lacrimi pe fata si cu amintirea ei in gand.
Acum,as vrea sa ii multumesc ca a existat si ca m`a iubit.Multumesc din toata inima!Iti promit ca nu vei fi uitata de mine niciodata!
[26.07.2010]

Un comentariu:

  1. Postarea este foarte buna !
    Intr'adevar,este foarte aiurea cand pierzi pe cineva drag..stiu asta din propria exprienta xD
    Te iubesc >:D<

    RăspundețiȘtergere