luni, 26 iulie 2010

Prieteni?...sau oameni pentru care iti pierzi timpul?


Stii ce ma framanta cel mai mult in relatiile de prietenie?
Niciodata nu esti sigur ca te poti baza pe o persoana sau ca poti avea deplina incredere in ea.
Peste tot oameni falsi care vor doar sa te minta si sa te ia in gluma.
Asta mi se intampla si mie.

Am fost inconjurata de persoane care se cred mari "prieteni" in fata ta dar in realitate sunt nimicuri aruncate la gunoi.

Cauti mereu sa te plangi la cineva care ai incredere in el dar se datoreaza a fi o persoana care iti asculta oful iar apoi il rastoarna cu susul in jos si te raneste si mai tare.

La un moment dat te saturi de ei si te doare pentru ca nu este usor sa treci peste cineva in care chiar ti`ai pus o baza in el.

Te doare pentru ca iti pui baza in tine ca ai gasit pe cineva care te asculta si te intelege,iti da sfaturi si te imbuneaza dar doar pe o perioada scurta de timp.

Te consumi pentru ca iti dai seama ca ai fost iar si iar si iar fraierit.


Asa iti sunt UNII prieteni din ziua de azi.

O pierdere de timp!

Pentru mine,ea este cea mai buna prietena a mea.Ii datorez totul pentru ca mi`a demonstrat ca pot avea incredere in ea!

Multumesc Mayu ca esti intradevar speciala!




[26.07.2010]












3 comentarii:

  1. Cred ca am spus un adevar..
    A da..si desprea mayu am pus un mare adevar>:D<.!
    Multumesc mult>:D<!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dadada si eu te iubesc tristanico >>>:D<<<
    :x <33333

    RăspundețiȘtergere
  3. Ps: stiu la cine re refereai la prima parte :))

    RăspundețiȘtergere