luni, 2 august 2010

Strand 8->! partea a doua:">

Pai..
A doua parte pe care o voi scrie in urmatoarele secunde este mult mai importanta pentru mine:">!
De ce?
Pnetru ca acolo am intalnit cel mai dragut tip:">!
Eram in apa si nici el nu stie sa inoate:">!
Si m`a intrebat daca eu stiu,iar cand a intrebat acest lucru a rosit :o3!
Avea un zambet perfect!Un zambet care il dadea de gol ca este timid:">.
I`am spus ca nici eu nu stiu sa inot si l`am intrebat daca el stie.
Apoi cred ca am stat 15 minute in apa.:">.
Pierdusem notiunea timpului cand eram cu el:">!
Pur si simplu este atat de dulce si in acelasi timp iti da impreusia de un baiat sensibil si timid:">.
Zambetul lui era perfect!Totul era perfect la el:">!
Ochii lui erau mari si albastrii!Genul de ochi care te face sa te pierzi in ei!
Stateam pur si simplu in apa unul langa altul si radeam :">!
Era asa dragut cand radea:">!
Numele lui este Mihai:">!
Imi dadea impresia ca este prea perfect pentru a fi adevarat si prea perfect incat sa stiu ca visez:">!
Dar nu visam.
Era real tot ce se intampla.Era mai mult decat imi doream de la acea zi.
Stii..
era o incurcatura totala.Eu asteptam sa iasa el din apa ca sa ies si eu si el astepta ca eu sa ies din apa sa vina dupa mine:">!
Era asa dragutttt!:o3
Pur si simplu stateam in apa unul langa altul si ne uitam unul la celalat si radeam:)):">!
Statea langa sezlongul meu si se uita diferit la mine:">!Diferit intr`un sens foarte bun:X.
Sper sa il intalnesc curand pentru ca dupa parerea mea este intradevar special:">!
Sfarsit!

2 comentarii:

  1. Pai..nu stiu inca de ea.Abia am inceput sa ma uit la chestii coreene si japoneze.V_V

    Ps:ai citit shogun?;;)

    RăspundețiȘtergere